• Werkdagen vóór 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • 24 maanden garantie
  • Werking in heel Europa
  • Inclusief Prepaid simkaart (Geen abonnementskosten)
  • Nederlandse app (Volledig Nederlandse taal)

Terug uit het buitenland en geen bereik meer? Herstart het toestel door de powerknop ingedrukt te houden. De simkaart kan even kort de tijd nodig hebben om de landenwissel in te stellen.

Ik heb een vraag over:

Of bekijk de andere vragen

Instellen zomertijd en wintertijd

Het instellen van de zomertijd of wintertijd op de horloges werkt via de functie 'Stel taal en tijdzone in' via de one2track app. U vindt deze functie...

Het instellen van de zomertijd of wintertijd op de horloges werkt via de functie 'Stel taal en tijdzone in' via de one2track app. U vindt deze functie in het horloge instellingen menu (waar ook telefoonnummers etc worden ingevuld).

- Zomertijd = UTC+2

- Wintertijd = UTC +1

zomertijd en wintertijd instellen one2track GPS horloges

Lees meer

Hoe zet ik het horloge aan?

Het horloge kan aangezet worden door de knop aan de zijkant van het horloge 7 seconden ingedrukt te houden. Bekijk hieronder onze instructievideo.  ...

Het horloge kan aangezet worden door de knop aan de zijkant van het horloge 7 seconden ingedrukt te houden. Bekijk hieronder onze instructievideo.

 

Lees meer

Hoe registreer ik het horloge in de app?

Registratie van het horloge wordt gedaan in de one2track app. Deze app is te vinden in de Google Playstore of de Appstore. Bekijk hieronder onze instructievideo...

Registratie van het horloge wordt gedaan in de one2track app. Deze app is te vinden in de Google Playstore of de Appstore. Bekijk hieronder onze instructievideo hoe de registratie in zijn werk gaat.

Lees meer

Hoe kan ik het prepaidsaldo van mijn simkaart opwaarderen?

Het opwaarderen van het prepaidsaldo van de simkaart is eenvoudig op te waarderen via de one2track app. Opwaarderen kan via IDEAL, Creditcard of via Bankcontact...

Het opwaarderen van het prepaidsaldo van de simkaart is eenvoudig op te waarderen via de one2track app. Opwaarderen kan via IDEAL, Creditcard of via Bankcontact (Belgie)

Lees meer

Hoe stel ik een SOS nummer in op het horloge?

Het instellen van het SOS nummer van het horloge werkt eenvoudig via de one2track app. Het ingestelde SOS nummer wordt gebeld zodra de SOS op het toestel...

Het instellen van het SOS nummer van het horloge werkt eenvoudig via de one2track app. Het ingestelde SOS nummer wordt gebeld zodra de SOS op het toestel geactiveerd wordt. Naast het gesprek ontvangen ook alle app-houders een SOS notificatie.

 

Lees meer

Hoe stel ik de telefoonnummers op het GPS horloge in?

Het GPS horloge heeft de mogelijkheid om tot 10 telefooncontacten in te stellen in het telefoonboek van het horloge. In onderstaande instructievideo wordt...

Het GPS horloge heeft de mogelijkheid om tot 10 telefooncontacten in te stellen in het telefoonboek van het horloge. In onderstaande instructievideo wordt uitgelegd hoe de telefoonnummers kunnen worden ingesteld via de one2track app.

Lees meer

Hoe kan ik de profielfoto en naam van de drager van het horloge aanpassen?

Je kunt de zogenaamde 'Avatars' van de horloges aanpassen door naar de functie 'extra instellingen' en dan  'informatie aanpassen' in de one2track...

Je kunt de zogenaamde 'Avatars' van de horloges aanpassen door naar de functie 'extra instellingen' en dan  'informatie aanpassen' in de one2track app te gaan. 

 

Lees meer

Hoe activeer ik de stappenteller van het horloge?

De stappenteller van het horloge wordt geactiveerd via het horloge functiemenu van de one2track app.

Hoe kan ik meerdere toezichthouders toevoegen aan de app?

Volgens de beveiligingsprotocollen van de software is de persoon die als eerste het ID nummer van het horloge koppelt aan een account de "superuser". Andere...

Volgens de beveiligingsprotocollen van de software is de persoon die als eerste het ID nummer van het horloge koppelt aan een account de "superuser". Andere toezichthouders maken een eigen account aan via hun app op hun Smartphone. Wanneer zij het ID nummer van het horloge toevoegen krijgen zij de melding "informatie over je verificatieverzoek indienen" Door het verzenden van dit bericht krijgt de "superuser" automatisch in zijn of haar app de melding met het verzoek akkoord te geven. Na de bevestiging heeft de betreffende toezichthouder toegang tot alle functies van het horloge. De "superuser" heeft in zijn of haar app het toezichthoudermanagement en kan daarmee toezichthouders op ieder moment ook weer uitsluiten van het horloge. 

Lees meer

Hoe werkt de chatfunctie van het horloge?

Wil je weten hoe je van en naar het GPS horloge berichtjes en gesproken berichten kan sturen? Check onderstaande instructievideo.

De accu van het horloge is snel leeg?

Bij normaal gebruik haalt het horloge ongeveer 60 uur op een acculading. Is het horloge sneller leeg dan kan dit komen doordat de GPS positionering in...

Bij normaal gebruik haalt het horloge ongeveer 60 uur op een acculading. Is het horloge sneller leeg dan kan dit komen doordat de GPS positionering in een te hoge interval staat 'GPS tracking', hierdoor ververst het horloge iedere 10 seconden zijn locatie. Dit kost veel accucapaciteit en dataverbruik. Via de app kunt u het horloge terugzetten op 'Powersave', dan wordt de locatie iedere 10 minuten ververst en zal er minder accu worden gebruikt. Wilt u op een zeker moment toch de actuele locatie opvragen van het horloge, dan drukt u op de 'zoek locatie knop' bovenin de app.

Het instellen van de GPS tracking kan gedaan via de app in het horloge functiemenu 'GPS werkmodus'. Zet de optie op 'Powersave' en druk op bevestigen.

Let op! Is het datategoed van de prepaid kaart op, dan wordt het horloge geweigerd op het GSM netwerk. Het horloge blijft hierdoor actief naar het GSM netwerk zoeken. Ook dit proces kost veel stroom en zorgt ervoor dat de accu snel leeg is. Zorg dus altijd voor voldoende datategoed (MB's) op uw prepaidkaart. Controleren en opwaarderen van het datategoed kan via www.mijn.one2mobile.com of via de one2mobile app. 

Aanpassen GPS tracking ivm accu besparing

Lees meer

Het horloge geeft een afwijking in de GPS positiebepaling?

Laat het toestel een afwijkende positie zien? Mogelijk kent het toestel en/of onze systemen de huidige omgeving nog onvoldoende. Buitenshuis zal het toestel...

Laat het toestel een afwijkende positie zien? Mogelijk kent het toestel en/of onze systemen de huidige omgeving nog onvoldoende. Buitenshuis zal het toestel GPS vinden en dit is nagenoeg altijd zuiver. Binnenshuis heeft het toestel soms de tijd nodig om zijn locatie goed te kunnen berekenen. Onze toestellen zijn voorzien van een zelflerend positioneringsalgoritme. Deze intelligentie zorgt ervoor dat de horloges hun locaties kunnen leren. Check de instructievideo welke handelingen kunnen worden gedaan om het toestel zijn juiste locaties te leren.

 

Lees meer

Hoe stel ik school-stiltetijden in op het horloge?

Het is mogelijk om het GPS horloge bepaalde tijden op 'stil' te zetten. Dit kan eenvoudig via de one2track app. In onderstaande instructievideo leggen...

Het is mogelijk om het GPS horloge bepaalde tijden op 'stil' te zetten. Dit kan eenvoudig via de one2track app. In onderstaande instructievideo leggen wij uit hoe dit werkt.

Lees meer

Het horloge geeft de verkeerde tijd en datum weer?

Zet het horloge via de app uit en zet het horloge opnieuw aan door op het powerknopje van het horloge te drukken. Het toestel zal nu opnieuw zijn tijd...

Zet het horloge via de app uit en zet het horloge opnieuw aan door op het powerknopje van het horloge te drukken. Het toestel zal nu opnieuw zijn tijd en datum van het GSM netwerk ophalen. Nog steeds geen juiste tijd, Leg het horloge buiten en vraag actuele locatie op (zoek locatie knop). Zodra er een GPS locatie gevonden is zullen de datum en tijd opnieuw worden ingesteld. Misschien moet u ook nog de tijdzone instellen op; UTC+1 (wintertijd) of UTC+2 (zomertijd). Dit kunt u via de app doen onder de optie 'horloge instellingen', 'taal en tijdzone'. 

Lees meer

Mijn kind kan mij niet horen tijdens het bellen, speaker werkt niet?

Mogelijk staat het volume van de speaker van het horloge uit. Tijdens een gesprek kan het volume van de speaker worden aangepast door op de '+' en '-'symbolen...

Mogelijk staat het volume van de speaker van het horloge uit. Tijdens een gesprek kan het volume van de speaker worden aangepast door op de '+' en '-'symbolen te drukken in de display van het horloge.

 

Lees meer

Hoe pas ik de taal aan op het GPS horloge?

Onze GPS horloges kunnen in de talen Nederlands en Engels worden gezet. De aanpassing van de taal op het GPS horloge wordt gedaan via de one2track app....

Onze GPS horloges kunnen in de talen Nederlands en Engels worden gezet. De aanpassing van de taal op het GPS horloge wordt gedaan via de one2track app. Bekijk hieronder de instructievideo.

Lees meer

Ik wil mijn GPS horloge verkopen?

Wilt u het horloge doorverkopen aan een nieuwe eigenaar? Het is dan verstandig dat de nieuwe eigenaar een eigen account aanmaakt en het horloge wordt losgekoppeld...

Wilt u het horloge doorverkopen aan een nieuwe eigenaar? Het is dan verstandig dat de nieuwe eigenaar een eigen account aanmaakt en het horloge wordt losgekoppeld van het oude account. In de instructievideo wordt uitgelegd hoe je dit het beste kunt doen.

Lees meer

Wachtwoord reset lukt niet?

Bij het invullen van de juiste gebruikersnaam in combinatie met het geregistreerde E-mail adres ontvangt u op dat E-mail adres een nieuw wachtwoord. Dit...

Bij het invullen van de juiste gebruikersnaam in combinatie met het geregistreerde E-mail adres ontvangt u op dat E-mail adres een nieuw wachtwoord. Dit nieuwe wachtwoord eindigt met een uitroepteken ook dit uitroepteken is onderdeel van het nieuwe wachtwoord. Kopieer het wachtwoord niet uit de mail maar tik het over om eventuele opmaakfouten in de kopie te voorkomen. 

Lees meer

In de app staat dat mijn simkaart getermineerd is?

Wanneer een simkaart langer dan 3 maanden een negatief prepaidsaldo heeft dan wordt de kaart getermineerd op het GSM netwerk van KPN. Het 06 nummer vervalt...

Wanneer een simkaart langer dan 3 maanden een negatief prepaidsaldo heeft dan wordt de kaart getermineerd op het GSM netwerk van KPN. Het 06 nummer vervalt en de simkaart kan niet meer gebruikt worden. Wilt u toch het horloge weer gaan gebruiken? Dan kunt u een nieuwe simkaart kopen via onze webshop.

Lees meer

Bij registreren wordt mijn E-mail adres niet geaccepteerd door de app

Controleer of het E-mail adres niet al eerder is gebruikt bij een registratie. E-mail adressen kunnen slechts eenmalig worden geregistreerd. Controleer...

Controleer of het E-mail adres niet al eerder is gebruikt bij een registratie. E-mail adressen kunnen slechts eenmalig worden geregistreerd. Controleer ook of er geen spaties voor of achter het E-mail adres staan. Lukt het registeren van het E-mail adres dan nog niet, sluit dan de app even helemaal af en kies voor een ander E-mail adres of een  'fake' E-mail zoals Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het E-mail adres wordt uitsluitend gebruikt voor wachtwoord resets, deze resets kunnen op een later moment ook door one2track worden gedaan.

Lees meer

Ik krijg geen pushnotificaties via de app

In sommige gevallen zien wij dat het na installatie nodig is om de one2track app even uit te loggen en opnieuw in te loggen. Dit om de verificatie met...

In sommige gevallen zien wij dat het na installatie nodig is om de one2track app even uit te loggen en opnieuw in te loggen. Dit om de verificatie met de Google pushnotificatieservice opnieuw te doen. Werkt dit niet, verwijder dan even de app van uw Smartphone en installeer deze opnieuw. Uw inloggegevens blijven hierbij behouden.

Lees meer

Waar en hoe lang worden mijn positiegegevens opgeslagen op jullie server?

Voor de werking van de ‘positiegeschiedenisfunctie’ in de app, bewaren wij de positie en statusgegevens van het horloge voor een periode van maximaal...

Voor de werking van de ‘positiegeschiedenisfunctie’ in de app, bewaren wij de positie en statusgegevens van het horloge voor een periode van maximaal 1 maand op onze server. Na deze maand worden alle gegevens ten behoeve van uw privacy automatisch gewist. Onze fysieke servers en databases met uw klantinformatie staan in een high secure omgeving gevestigd bij de Serveriusgroep, locatie SDC3, Laan van de Ram 39, 7324 BW Apeldoorn. Op deze manier ondernemen wij maximaal inspanning om uw data en privacy te waarborgen voor nu en in de toekomst. 

Lees meer

Hoe kan ik al mijn gegevens permanent verwijderen uit jullie databases?

In de one2track app onder de optie 'Persoonlijke instellingen' ziet u een optie 'Verwijder account'. Door deze knop in te drukken worden al uw accountgegevens...

In de one2track app onder de optie 'Persoonlijke instellingen' ziet u een optie 'Verwijder account'. Door deze knop in te drukken worden al uw accountgegevens inclusief positieinformatie en ID nummers van horloges permanent uit onze positioneringssystemen verwijderd.

Wilt u ook uw one2mobile simkaartaccount en uw bestelgegevens verwijderen, stuur dan even een verzoek via ons contactformulier. Onze securityofficer houdt toezicht op de uitvoering van de verwijdering van uw gegevens.

 

Screenshot verwijderen account

Lees meer

App kan de landkaart en toesteloverzicht niet laden

Wordt de landkaart en/of het toesteloverzicht van de app niet geladen? Zet de smartphone even naar 4G en probeer het opnieuw. Sommige WIFI Hotspots (op...

Wordt de landkaart en/of het toesteloverzicht van de app niet geladen? Zet de smartphone even naar 4G en probeer het opnieuw. Sommige WIFI Hotspots (op vakantieparken) of VPN verbindingen ondersteunen niet de securitylevels welke worden gebruikt voor de app. Wij doen momenteel onderzoek naar een oplossing hiervoor. Deze zal worden uitgerold in een volgende release van de app.

Lees meer

Ik wil het GPS horloge loskoppelen van mijn account?

Wil je het GPS horloge verwijderen uit je gebruikersaccount? Dit is mogelijk via het 'extra instellingen' menu van de one2track app. Check onderstaande...

Wil je het GPS horloge verwijderen uit je gebruikersaccount? Dit is mogelijk via het 'extra instellingen' menu van de one2track app. Check onderstaande instructievideo hoe dit werkt.

Lees meer

Ik ben mijn horloge kwijt en de accu is leeg. Kunnen jullie het horloge nog terugvinden?

Wanneer je het horloge kwijt bent en het horloge staat uit/accu is leeg, dan is het voor het horloge niet meer mogelijk om positiesignalen uit te zenden....

Wanneer je het horloge kwijt bent en het horloge staat uit/accu is leeg, dan is het voor het horloge niet meer mogelijk om positiesignalen uit te zenden. Het is dan ook voor ons niet meer mogelijk om de positie van het toestel op te vragen.

Lees meer

Kan ik een simkaart van een andere provider plaatsen?

Het is niet mogelijk om een simkaart van een andere provider te plaatsen. De software en beveiliging van het horloge en de one2mobile simkaart zijn op...

Het is niet mogelijk om een simkaart van een andere provider te plaatsen. De software en beveiliging van het horloge en de one2mobile simkaart zijn op elkaar afgestemd. Hierdoor werkt het horloge veilig en zonder problemen in heel Europa. In onze bel- en data tarieven zit ook het gebruik, onderhoud en ontwikkeling van de one2track positioneringssystemen en apps verrekend.

Lees meer

Simkaart krijgt geen bereik meer op het netwerk?

Heeft een simkaart langer dan 3 maanden een negatief saldo, dan wordt het 06 nummer van de simkaart gerecycled. Wij doen dit op verzoek van de ACM (Autoriteit...

Heeft een simkaart langer dan 3 maanden een negatief saldo, dan wordt het 06 nummer van de simkaart gerecycled. Wij doen dit op verzoek van de ACM (Autoriteit Consument en Markt) om de 06 nummer schaarste in Nederland tegen te gaan. Is de simkaart verlopen dan kunt u een nieuwe simkaart bestellen en plaatsen in het horloge. Een nieuwe simkaart bestellen kan via onze website.

Lees meer

De app sluit af/crasht wanneer ik wil opwaarderen?

Sluit de app even helemaal af en open de app opnieuw. De opwaardeeromgeving zou nu weer moeten werken. Zoniet, controleer even of alle NAW gebruikergegevens...

Sluit de app even helemaal af en open de app opnieuw. De opwaardeeromgeving zou nu weer moeten werken. Zoniet, controleer even of alle NAW gebruikergegevens in de app correct staan ingevuld.

Lees meer

Hoe kan ik simkaarten verwisselen in mijn account?

Heeft u een horloge gekocht na 1 februari 2020 dan maakt u gebruik van het vernieuwde prepaidsysteem waarbij de opwaardeerfuncties in de one2track app...

Heeft u een horloge gekocht na 1 februari 2020 dan maakt u gebruik van het vernieuwde prepaidsysteem waarbij de opwaardeerfuncties in de one2track app verwerkt zitten. Voor registratie van de nieuwe simkaart, ga naar het instellingen menu van de one2track app en kies voor de optie 'Simkaart Verwisselen'. Vul de gegevens van de simkaart in en de prepaidfuncties verschijnen in de app. Let op! Het is niet mogelijk om simkaarten te registreren van andere providers dan one2track.

simkaartverwisselen.png

Lees meer

Wat zijn de kosten van het gebruik van de simkaart?

Meer informatie over al onze tarieven kunt u vinden op: www.one2track.nl/beltegoed

Werkt de SIMkaart ook in het buitenland?

Ja, uw one2mobile Simkaart werkt zonder extra kosten door heel Europa exclusief Turkije. U hoeft geen instellingen hiervoor aan te passen.

Waar kan ik de PUK code vinden voor het registreren van de Simkaart?

De PUK code staat op de Simkaarthouder die u bij uw aankoop ontvangen heeft en bestaat uit 8 cijfers.

Waar kan ik de uitgebreide handleiding vinden?

De uitgebreide digitale handleidingen van onze producten zijn te vinden via de link: www.one2track.nl/handleidingen 

Terug uit het buitenland krijgt mijn horloge geen bereik meer en is offline

In sommige gevallen kan het voorkomen dat het horloge na terugkomst uit het buitenland een herstart nodig heeft om de juiste GSM IMSI op te pakken. Oplossing:...

In sommige gevallen kan het voorkomen dat het horloge na terugkomst uit het buitenland een herstart nodig heeft om de juiste GSM IMSI op te pakken. Oplossing: Zet het horloge even uit (door de powerknop 5 seconden ingedrukt te houden) wacht 10 minuten en zet het horloge dan weer aan. De simkaart zal nu opnieuw zijn netwerk IMSI zoeken en toepassen.

Lees meer

Het horloge geeft offline aan in de app

Controleer of het horloge nog aan staat en voldoende GSM bereik heeft. Is dit het geval dan is mogelijk het prepaidtegoed op. Het prepaidtegoed wordt gebruikt...

Controleer of het horloge nog aan staat en voldoende GSM bereik heeft. Is dit het geval dan is mogelijk het prepaidtegoed op. Het prepaidtegoed wordt gebruikt voor het doorsturen van de positiegegevens. Is dit tegoed op dan zal de dataverbinding van het horloge stoppen en geeft het horloge een offline melding in de app. Ga naar de one2track app en controleer het prepaidtegoed van de simkaart. Is er voldoende prepaidsaldo op het Simkaartje aanwezig? Controleer dan het netwerkbereik van het horloge. Staan er nog bereikstreepjes in de display zonder een rood verbodsteken? Zoniet, probeer een andere locatie waar mogelijk meer bereik is. Controleer ook of de Simkaart nog vast zit in het horloge en op de juiste manier geplaatst is. Is de Simkaart los geweest dan moet het toestel even opnieuw opgestart worden.

Lees meer

Het horloge krijgt geen GPS locatie terwijl het toch buiten is?

De eerste keer kan het horloge wat tijd nodig hebben om de juiste GPS locatie uit te peilen. Ga met het horloge naar buiten op een plaats waar er geen...

De eerste keer kan het horloge wat tijd nodig hebben om de juiste GPS locatie uit te peilen. Ga met het horloge naar buiten op een plaats waar er geen hoge gebouwen in de directe omgeving zijn. Druk op de ‘Ververs locatie’ knop in de app (bovenaan in de hoofdmap). De app stuurt het locatiecommando (“Opdracht succesvol verstuurd”), binnen 1 minuut moet het horloge een GPS locatie vinden. U ziet de positieinformate in de app veranderen naar “GPS” in plaats van “GPRS”.

Noot: Het horloge maakt gebruik van AGPS, dit betekent dat het horloge 'leert' van zijn gevonden GPS locaties. Komt het horloge vaker op dezelfde locatie dan zal hij daar sneller en zuiverdere posities kunnen vinden.

One2track GPS telefoonhorloges voor kinderen app refresh location

 

Lees meer

Het horloge loopt 10 minuten achter in GPS positiebepaling?

Om het dataverbruik te beperken en de accucapaciteit te sparen is het horloge standaard ingesteld om iedere 10 minuten de locatiegegevens door te sturen....

Om het dataverbruik te beperken en de accucapaciteit te sparen is het horloge standaard ingesteld om iedere 10 minuten de locatiegegevens door te sturen. Wordt het horloge niet bewogen dan stopt ook de actieve positionering. Wilt u direct de actuele locatie van het horloge zien, dan kunt u drukken op de knop “Ververs locatie”. Gedurende 2 minuten wordt dan iedere 20 seconden de locatiegegevens doorgestuurd. Vanaf het versturen “Ververs locatie” commando heeft het horloge 20 seconden nodig om de eerste zuivere positie uit te peilen.

One2track GPS telefoonhorloges voor kinderen app refresh location

Lees meer

Kan ik de tijd in het horloge aanpassen naar 24 uur weergave?

Het is mogelijk om de tijdweergave in dit horloge aan te passen naar 24 uurs weergave. In de one2track app onder de optie 'horlogesfuncties' ziet u de...

Het is mogelijk om de tijdweergave in dit horloge aan te passen naar 24 uurs weergave. In de one2track app onder de optie 'horlogesfuncties' ziet u de optie staan'12/24 uur weergave'.

 

Aanpassen tijdweergave van 12 naar 24 uur one2track GPS horloges

Lees meer

De touchscreen van het horloge lijkt niet meer te werken?

Controleer in de app of er geen stiltetijd actief staat. Tijdens een stiltetijd kan de display van het horloge niet bediend worden door de drager van het...

Controleer in de app of er geen stiltetijd actief staat. Tijdens een stiltetijd kan de display van het horloge niet bediend worden door de drager van het horloge. Je kunt via de one2track app de stiltetijd verwijderen door naar horloge instellingen te gaan, te kiezen voor 'stiltetijd' en de betreffende stiltetijd van rechts naar links over het scherm te schuiven. Je krijgt dan de optie 'verwijder'. 

Lees meer

Het horloge wil niet meer opladen

Wanneer de accu van het horloge helemaal leeg is, kan een paar minuten duren voordat de oplaadcyclus start. Laat het horloge aan de oplaadkabel liggen...

Wanneer de accu van het horloge helemaal leeg is, kan een paar minuten duren voordat de oplaadcyclus start. Laat het horloge aan de oplaadkabel liggen en wacht totdat het groene batterij icoontje verschijnt. Start het oplaadproces niet binnen 5 minuten controleer dan of de USB kabel of USB oplader mogelijk defect is door een soortgelijke USB kabel te proberen. Is de kabel defect? U kunt eenvoudig nieuwe USB kabels bestellen voor uw horloge via onze webshop.

Lees meer

Het horloge kan mij wel bellen maar ik het horloge niet, het gesprek wordt geweigerd

Het horloge weigert uit veiligheid voor uw kind telefoonnummers die het niet herkent. Staat de nummer herkenning op uw eigen mobiele telefoon aan en zijn...

Het horloge weigert uit veiligheid voor uw kind telefoonnummers die het niet herkent. Staat de nummer herkenning op uw eigen mobiele telefoon aan en zijn de telefoonnummers correct ingevoerd in de app onder de optie “SOS/Family numbers”? bevestig vanuit de app de telefoonnummers opnieuw naar het horloge en vul het “monitornummer” in.

Lees meer

Ik kan het ID nummer niet vinden op het horloge of ben het ID nummer kwijt.

Het ID nummer van het horloge staat op een sticker op de achterzijde van het horloge. Is deze sticker kwijtgeraakt? Geen probleem wij kunnen eenvoudig...

Het ID nummer van het horloge staat op een sticker op de achterzijde van het horloge. Is deze sticker kwijtgeraakt? Geen probleem wij kunnen eenvoudig via het 06 nummer van het horloge het betreffende ID nummer uitpeilen. Neemt u hiervoor even contact met ons op.

Lees meer

Ik krijg geen waarschuwing wanneer het horloge de veilige zone verlaat of binnenkomt

De veilige zone werkt uitsluitend op basis van GPS positiebepaling om het veilige zone alarm te triggeren moet er minimaal 1 GPS positionering plaatsvinden...

De veilige zone werkt uitsluitend op basis van GPS positiebepaling om het veilige zone alarm te triggeren moet er minimaal 1 GPS positionering plaatsvinden binnen de zone en vervolgens minimaal 1x GPS positionering buiten de zone. Overigens kunt u in de app instellen of het alarm bij binnenkomst in de zone, bij vertrek uit de zone of juist beide geactiveerd moet worden. Er is bewust gekozen om het alarm uitsluitend te laten werken bij een zuiver GPS fix om te voorkomen dat de app doorlopend alarm geeft bij een onzuivere GPRS positie. Belangrijk! Voor een betere werking van de veilige zone is het aan te raden om de data “uploadinterval” van het horloge te zetten op 1x per minuut. U kunt deze instelling aanpassen in het “Instellingenmenu” van de app.

Lees meer

Als ik mijn kind bel kan ik hem/haar niet horen

Waarschijnlijk is de microfoon defect, het toestel zal moeten worden omgeruild. Neem even contact op met onze klantenservice voor de retourinformatie....

Waarschijnlijk is de microfoon defect, het toestel zal moeten worden omgeruild. Neem even contact op met onze klantenservice voor de retourinformatie.

Lees meer
Stel een vraag aan one2track

Bij technische vragen over horloges kan het voor onze staf noodzakelijk zijn om de status en/of positiegegevens van uw horloge te bekijken. Uiteraard bewaken wij hier maximaal uw privacy en worden de gegevens na het beantwoorden van uw vraag direct gewist.

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com
Over ons

Van begin tot eind zijn we betrokken bij de horloges die we leveren.

Over ons

Connect GO GPS kinderhorloge Hoe werkt het, meisje met horlogetelefoon - One2track

GPS horloges van One2Track. Wat zit erbij en wat doe je ermee?

Hoe het werkt

iPhone X met One2track app

Je kent ons misschien van