One2track logo
  • Werkdagen vóór 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • 24 maanden garantie
  • Werking in heel Europa
  • Inclusief Prepaid simkaart (Geen abonnementskosten)
  • Nederlandse app (Volledig Nederlandse taal)

 

Onze GPS telefoonhorloges voor kinderen hebben een standaardgarantie van 24 maanden op fabrieksfouten. Slijtage en defecten (afgebroken bandjes, slijtage aan USB poorten, functieknopjes, gebroken schermpjes, onderdompeling in water, microfoons en speakers, accu's, etc) ontstaan door (intensief) gebruik vallen niet onder deze garantie. De garantietermijn op accessoires zoals bandjes, dockingstations, simkaarten, oplaadkabels en adapters is 6 maanden.

Belangrijk! Onze GPS horloges voor kinderen zijn waterbestendig bij aanraking of tijdelijke onderdompeling in water (handen wassen, regen of per ongeluk in het water vallen). Wij adviseren echter om situaties met water zoveel mogelijk te vermijden. Laat jouw kind daarom niet actief met het horloge zwemmen of expres onder water houden.Stel het horloge ook niet bloot aan chemicaliën zoals zeep, shampoo, zonnebrandolie, conditioners, lotions en parfums. Defecten als gevolg van waterschade vallen niet onder de garantie. Al onze producten zijn voorzien van een waterverklikker waardoor onze reparatieafdeling snel kan beoordelen of een product defect is als gevolg van waterschade. Is er sprake van waterschade neem altijd vooraf contact met ons op!   

In de producthandleidingen onder www.one2track.nl/handleidingen vind je een opsomming van zaken die onder de garantie vallen. Neem in een garantiekwestie contact met ons op via ons contactformulier om het probleem en de retournering van het product te bespreken. Na ontvangst van het defecte product streven wij ernaar om binnen 5 werkdagen met een oplossing te komen. Dit kan reparatie of vervanging van het product zijn. 

 

Meest gestelde vragen:

Is er een probleem bij de installatie of tijdens het gebruik van het horloge? Wij hebben de meest gestelde vragen en oplossingen verzameld in onze kennisbank 

 

Contact:

Onze klantenservice kan het beste bereikt worden via ons contactformulier. Een overzicht van alle contactgegevens van one2track staan onderaan deze pagina.

 

Verzending en levertijd:

Bestellingen gedaan op werkdagen voor 15:00 worden dezelfde dag verzonden. De verzendtijd via PostNL is normaal 24 uur, in drukkere periodes kan het voorkomen dat PostNL niet binnen 24 uur kan leveren. Via de track en tracecode welk je ontvangt wordt je op de hoogte gehouden van de zending. Is een product onverhoopt niet op voorraad dan nemen wij binnen 24 uur contact op om de eventuele doorlooptijd te bespreken. Bent je niet tevreden met deze langere doorlooptijd dan storten wij zonder discussie direct het aankoopbedrag terug. Wij verzenden viaPostNL, de verzendkosten voor PostNL bedragen €3,95. Bij bestellingen boven de €150,- rekenen wij geen verzendkosten. Wil je een bestelling buiten Nederland verzenden? Neem dan contact met ons op voor de verzendkosten.

 

Retourneren van producten:

Na aankoop is er een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.

One2track vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door one2track in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij one2track aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. One2track gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Na de bedenktijd van 14 dagen is het niet meer mogelijk om producten te retourneren tenzij het een garantiekwestie betreft. Wanneer je een product wilt retourneren vul dan het retourformulier in en stuur dit samen met het product naar One2track B.V., Pletterij 25, 2211 JT Noordwijkerhout. 

 

Betaling:

Via de bestelomgeving van onze webwinkel kun je onze producten bestellen en betalen. Er is de mogelijkheid om te kiezen voor IDEAL betaling of zelf overschrijven naar onze bankrekening. Al onze producten zijn inclusief 21% BTW.

 

Klachtafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen graag helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt dan het beste mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie:

Voor ieder product met uitzondering van accessoires geldt de wettelijke garantie van 2 jaar vanaf het moment dat het product is geleverd. Onder de garantieregeling vallen alle defecten welke ontstaan zijn als gevolg van fouten gemaakt tijdens de productie van het toestel. Er is geen garantie op defecten welke ontstaan zijn als gevolg van het dragen van het toestel. De volgende zaken vallen niet onder de garantie van het toestel: Beschadigingen aan bandjes, krassen op de display of displaybreuken (zowel intern als extern) ontstaan door dragen van het toestel, defecte accu's bijvoorbeeld als gevolg van niet correct opladen van het product (gebruik van een alternatieve niet meegeleverde USB adapter) of langdurig niet opladen van het product (neutralisatie effect), verlies van accucapaciteit na enkele maanden als gevolg van normaal gebruik en waterschade aan het toestel. Neem in geval van een garantie altijd contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Ontstaat het defect binnen een maand na aankoop en is dit defect geen gevolg van gebruikersschade, dan vergoeden wij de retourkosten. Ontstaat het defect langer dan een maand na aankoop dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Onze klantenservice bekijkt dan geval tot geval of er recht op een vergoeding van de retourkosten is. De garantietermijn op accessoires zoals bandjes, dockingstations, simkaarten, oplaadkabels en adapters is 6 maanden.

Onze GPS horloges voor kinderen zijn waterbestendig bij aanraking of tijdelijke onderdompeling in water (handen wassen, regen of per ongeluk in het water vallen). Wij adviseren echter om situaties met water zoveel mogelijk te vermijden. Laat jouw kind daarom niet actief met het horloge zwemmen of expres onder water houden.Stel het horloge ook niet bloot aan chemicaliën zoals zeep, shampoo, zonnebrandolie, conditioners, lotions en parfums. Defecten als gevolg van waterschade vallen niet onder de garantie. Al onze producten zijn voorzien van een waterverklikker waardoor onze reparatieafdeling snel kan beoordelen of een product defect is als gevolg van waterschade. Is er sprake van waterschade neem altijd vooraf contact met ons op!   

De volgende situaties kunnen de waterbestendigheid beïnvloeden.

  • Vallen en stoten met het horloge
  • Hogere waterdruk (bv. Direct onder de kraan houden)
  • Elke vorm van bijtende stoffen
  • hete, vochtige plaatsen (b.v. sauna)

Na verloop van tijd kunnen de prestaties van de accu minder worden. Dit proces kan echter versneld worden door de volgende zaken:

  • opgeladen met een te hoge voltage
  • lange inactiviteit
  • blootstelling aan zeer hoge/lage tempraturen
  • blootstelling aan vocht/water
  • opladen met de niet originele adapter/kabel 

2ekans garantie voorwaarden

Toestellen die door klanten worden omgeruild gaan we niet meer direct in ons assortiment opnemen maar worden aangeboden als 2e kans. Wij controleren deze toestellen op lichte gebruikerssporen en zorgen dat de compleet met garantie van 1 jaar worden geleverd. Verder gelden dezelfde garantievoorwaarden zoals hierboven vermeld. 

One2track B.V.

Adres: Pletterij 25, 2211 JT Noordwijkerhout

contact: www.one2track.nl/contact

Telefoon: 0252 503737

Inschrijving Kamer van Koophandel: 75199335

BTW nummer: NL860181832B01

Rekeningnummer: NL11INGB0006246622

 

9.2

91 beoordelingen in de laatste 12 maanden 92% beveelt ons aan