Heeft u vragen over onze producten of diensten? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren op uw vraag. Wij hebben overigens de meest gestelde vragen en antwoorden én een overzicht van actuele verstoringen in een handig overzicht geplaatst.

 

20-12 Afgelopen week hebben wij een netwerkupdate doorgevoerd zodat ook Vodafone als provider beschikbaar is geworden. De eerst volgende keer dat een horloge verbinding maakt met het netwerk wordt deze update geinstalleerd op de simkaart. Hierdoor kan het tot 30 minuten duren voordat het horloge online komt. Is uw horloge onverhoopt toch niet online gekomen, start het horloge dan even opnieuw op en controleer of u voldoende datategoed op de simaart heeft staan via www.mijn.one2mobile.com

Datategoed gecontroleerd en toch geen bereik na herstart? Dan kunt u er eventueel voor kiezen om de update handmatig uit te voeren. Volg hiervoor de instructie op deze link

 

Contactformulier: 

captcha

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

Telefonische klantenservice: Tel: 0252 503737

Maandag t/m donderdag 9:00 - 12:00 en 14:00 - 17:00
Vrijdagochtend van 9:00 - 12:00 (vrijdagmiddag gesloten)

 

Bezoekadres winkel (alleen verkoop geen technische service): Vink Multimedia
Dorpstraat 19 A, 2211 GA te Noordwijkerhout.
Openingstijden: maandagmiddag t/m zaterdag van 9:00 tot 18:00. Vrijdagavond koopavond tot 21:00 uur.

 

Bezoek kantooradres One2track B.V.:
Bedrijventerrein 's Gravendam
Walserij 13F, 2211 SJ Noordwijkerhout, 

 

Postadres en overige gegevens One2track B.V.:
Postbus 19, 2210 AA Noordwijkerhout,
KVKnummer: 60386886,
BTW nummer: NL853888115B01,
Bank: ING NL11 INGB 0006 2466 22