fbpx

Heeft u vragen over onze producten of diensten? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren op uw vraag. Wij hebben overigens de meest gestelde vragen en antwoorden én een overzicht van actuele verstoringen in een handig overzicht geplaatst.

Tip: Kan uw horloge niet uitbellen (unable to connect) of is het horloge 'offline', check dan altijd even het bel- én datategoed op de simkaart via de one2mobile app of via www.mijn.one2mobile.com. Ons prepaidsysteem gebruikt 2 aparte bundels. Een belbundel om te kunnen bellen vanaf het horloge en een databundel voor communicatie tussen het horloge en de app. Deze bundels werken los van elkaar en moeten ook los van elkaar opgewaardeerd worden.  

 

Contactformulier: 

Bij technische vragen over horloges kan het voor onze staf noodzakelijk zijn om de status en/of positiegegevens van uw horloge te bekijken. Uiteraard bewaken wij hier maximaal uw privacy en worden de gegevens na het beantwoorden van uw vraag direct gewist.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

Telefonische klantenservice: Tel: 0252 503737

Maandag t/m donderdag 9:00 - 12:00 en 14:00 - 17:00
Vrijdagochtend van 9:00 - 12:00 (vrijdagmiddag gesloten)

 

Bezoek en postadres One2track B.V.:
Bedrijventerrein 's Gravendam
Walserij 13F, 2211 SJ Noordwijkerhout
(werkdagen van maandag t/m vrijdag) 

 

Overige gegevens One2track B.V.:
KVKnummer: 75199335,
BTW nummer: NL860181832B01,
Bank: ING NL11 INGB 0006 2466 22