Heeft u vragen over onze producten of diensten? Vul dan het onderstaande contactformulier in. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren op uw vraag. Wij hebben overigens de meest gestelde vragen en antwoorden én een overzicht van actuele verstoringen in een handig overzicht geplaatst.

Tip: Kan uw horloge niet uitbellen (unable to connect) of is het horloge 'offline', check dan altijd even het bel- én datategoed op de simkaart via de one2mobile app of via www.mijn.one2mobile.com. Ons prepaidsysteem gebruikt 2 aparte bundels. Een belbundel om te kunnen bellen vanaf het horloge en een databundel voor communicatie tussen het horloge en de app. Deze bundels werken los van elkaar en moeten ook los van elkaar opgewaardeerd worden.  

 

Contactformulier: 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

Telefonische klantenservice: Tel: 0252 503737

Maandag t/m donderdag 9:00 - 12:00 en 14:00 - 17:00
Vrijdagochtend van 9:00 - 12:00 (vrijdagmiddag gesloten)

 

Bezoek kantooradres One2track B.V.:
Bedrijventerrein 's Gravendam
Walserij 13F, 2211 SJ Noordwijkerhout
(werkdagen van maandag t/m vrijdag) 

 

Postadres en overige gegevens One2track B.V.:
Postbus 19, 2210 AA Noordwijkerhout,
KVKnummer: 60386886,
BTW nummer: NL853888115B01,
Bank: ING NL11 INGB 0006 2466 22