One2track logo
  • Werkdagen vóór 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • 24 maanden garantie
  • Werking in heel Europa
  • Inclusief Prepaid simkaart (Geen abonnementskosten)
  • Nederlandse app (Volledig Nederlandse taal)
Contact

Contact Wij staan voor je klaar!

Behoefte aan hulp? Wij zijn er voor jou! Wist je dat wij de meest gestelde vragen en antwoorden over onze GPS horloges handig hebben samengevat in onze FAQ? Staat je vraag er niet tussen? Dan is onze klantenservice op werkdagen bereikbaar via onderstaande kanalen. 

 
 

Meest gestelde vragen

Snel antwoord op je vraag? Check de meest gestelde vragen en antwoorden door op onderstaande knop te drukken. In deze FAQ behandelen we allerlei onderwerpen, van algemene vragen over het GPS-horloge, bestellingen, retourzendingen en terugbetalingen tot technische vragen over het product, de app en netwerk-/verbindingsproblemen.

Hoe voeg ik meerdere toezichthouders toe aan het horloge?

Het is mogelijk om meerder gebruikers te koppelen aan het GPS horloge. De persoon die als eerste het horloge registreert is de hoofdgebruiker en kan andere gebruikers toegang geven tot het GPS horloge. Ga in de app naar ‘Extra instellingen’ en kies de optie ’Toezichthouders’. Hier zie je de knop ‘Toezichthouders uitnodigen’. Je kunt de uitnodiging vervolgens eenvoudig delen onder de contacten in je smartphone. Accepteert iemand de uitnodiging dan bepaalt de hoofdgebruiker welke functies er beschikbaar zijn en of deze toezichthouder onderdeel van de Care Together groep is.

Het horloge geeft een afwijking of kan geen GPS positie vinden?

De eerste keer van gebruik kan het horloge extra tijd nodig hebben om de juiste GPS locatie uit te peilen. Dit komt omdat het GPS geheugen van het toestel nog leeg is. Ga met het horloge naar buiten op een plaats waar er geen hoge gebouwen in de directe omgeving zijn. Druk op de ‘Ververs locatie’ knop in de app, dit is de blauwe knop met twee witte pijlen onderin. Hiermee zal het horloge voor 2 minuten elke 20 seconden de positie opvragen, binnen een paar minuten moet het horloge een GPS locatie vinden. Je ziet de positie informatie in de app veranderen naar “GPS” in plaats van “LBS” of “Wi-Fi”. Ook zal het horloge via deze methode direct de omringende GSM en WIFI signalen leren. Door dit zelflerend vermogen kan hij steeds nauwkeuriger en sneller zijn positie zowel binnenshuis als buitenshuis bepalen.

Het horloge gaat niet meer aan?
Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom het horloge niet meer wil starten. Onze advies is om onderstaande stappen door te lopen:
 
- Neem de contactpunten op het horloge en de kabel af met een droge doek.
- Leg het horloge aan de oplader en wacht tot het oplaadicoon in beeld komt.
- Houd de knop aan de zijkant circa 10 seconden ingedrukt tot het icoon verdwijnt.
- Laat de knop kort los en houd deze vervolgens weer circa 7 seconden ingedrukt.
 
Wanneer dit niet werkt druk dan even op de reset knop op het horloge. Je vindt deze knop bij de Connect Neo op de achterkant van het horloge, links van de contactpunten voor het opladen. Bij de Connect Up en Connect Next vind je deze knop aan de zijkant van het horloge, rechts van de SOS knop. Deze knop moet je even 5-10 seconden indrukken, hierna moet je nogmaals stap 2 t/m 4 volgen. Verschijnt het oplaadicoon na bovenstaande acties nog steeds niet? Controleer dan de oplaadkabel of contactpunten van de oplaadkabel op beschadigingen. Nieuwe oplaadsets kunnen besteld worden via onze accessoireomgeving op:https://www.one2track.nl/accessoires

Alle meest gestelde vragen

 

Contact

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00. In het weekend en op feestdagen zijn wij niet bereikbaar.

Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Staat je vraag niet bij de meest gestelde vragen, of heb je een vraag over je bestelling of een product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier hieronder of stuur ons een e-mail.

Wij helpen je graag verder!

9.2

298 beoordelingen in de laatste 12 maanden 93% beveelt ons aan