One2track
Hét merk achter jouw GPS-horloge
Ons doel is kinderen de wereld laten ontdekken onder ouderlijktoezicht, ondersteund door innovatieve technologie in heel Europa.
Hét merk achter jouw GPS-horloge
Ons doel is kinderen de wereld laten ontdekken onder ouderlijktoezicht, ondersteund door innovatieve technologie in heel Europa.
Van het begin tot het eind zijn wij betrokken bij de horloges die we leveren. Zo kunnen wij optimaal garanderen dat je altijd een goed en betrouwbaar werkend GPS horloge ontvangt.
Onze horloges worden rechtstreeks door ons geproduceerd. Onze lokale kwaliteitsmanagers zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit van de producties. Daarmee hebben wij optimaal invloed op het productieproces en de gebruikte materialen. Onze producten worden gekeurd volgens de Europese CE en RoHS richtlijnen. Deze keuringsrapporten zijn op verzoek opvraagbaar bij ons.
De techniek achter de horloges wordt door ons eigen team van Nederlandse developers ontwikkeld. Onze systemen worden gebouwd volgens de nieuwste technieken en voldoen aan alle normen op het gebied van privacy- en databescherming. Voor de opslag van al jouw privacygevoelige informatie en de positiegegevens van de horloges, maken wij gebruik van een datacentrum in Nederland. Deze high secure omgeving is gevestigd in Apeldoorn bij SEVERIUS. SEVERIUS is ISO 9001, 274001 gecertificeerd.
De one2track app is gebruikersvriendelijk en wordt maandelijks geupdate en voorzien van nieuwe features. Als gebruiker heb jij actief invloed op deze updates doordat je suggesties rechtstreeks bij ons developmentteam kunt indienen.
Het technisch team van One2track heeft een uniek, slim en zelflerend positioneringssysteem ontwikkeld. Hierdoor worden positiebepalingen gecontroleerd en geoptimaliseerd zodat de GPS horloges nauwkeurig hun positie kunnen aangeven. Zowel binnen- als buitenshuis.
Niet alleen bij aankoop maar ook tijdens gebruik staat onze deskundige klantenservice voor jou klaar. Telefonisch of via E-mail. Bij problemen heeft de klantenservice uitgebreide technische mogelijkheden om (na jouw toestemming) op afstand het horloge te bereiken en te analyseren. Een antwoord vanuit onze klantenservice kun je altijd tijdens werkdagen binnen een paar uur verwachten. Hierdoor is het in 9 van de 10 gevallen mogelijk om snel en op afstand een probleem op te lossen. Lukt dit niet dan halen zij het toestel terug voor nader onderzoek. Doorlooptijden voor garantieissues is maximaal 5 werkdagen. Hierdoor is een probleem altijd snel opgelost en hoef jij het horloge nooit lang te missen.