One2track logo
  • Werkdagen vóór 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • 24 maanden garantie
  • Werking in heel Europa
  • Inclusief Prepaid simkaart (Geen abonnementskosten)
  • Nederlandse app (Volledig Nederlandse taal)

1. Veiligheid en Gezondheid

Lees voor gebruik van onze producten altijd eerst de handleiding op www.one2track.nl/handleidingen

Verwijder na installatie de ID sticker van de achterzijde van het horloge en bewaar deze op een veilige plaats. De one2track server plaatst na opstarten van het horloge een willekeurig 6 cijferig apparaatwachtwoord in het horloge, indien gewenst kunt u dit apparaatwachtwoord via de one2track app aanpassen. Het device/horloge kan interferentie veroorzaken met andere apparatuur. Zet het horloge/device in gevaarlijke omgevingen uit. Dit kunnen bijvoorbeeld tankstations of (chemische) fabrieken zijn, vliegtuigen maar ook ziekenhuizen. Wordt er een medisch apparaat zoals een pacemaker gebruikt. Controleer dan eerst de gebruiksaanwijzing van de pacemaker of deze veilig kan worden gebruikt in combinatie met een horloge/device met zendapparatuur.

Opladen horloge: Ons advies is om een oplader van one2track te gebruiken, kiest u er toch voor om een eigen (USB) lader te gebruiken let dan op dat de laastroom niet hoger is dan 1 Ampere. Zogenaamde (illegale) USB snelladers kunnen schade aan het toestel of oplaadkabel veroorzaken. Ook adviseren wij om de oplader na het opladen van het horloge te verwijderen uit het stopcontact.

 

2. Gebruikersrecht apparaten en one2track App

De producten en diensten van one2track mogen gebruikt worden voor persoonlijke doelen. Het gebruikersrecht omvat ook het recht om onze software en of app te downloaden en te gebruiken. De gebruikerregistratie en goedkeuring van de gebruiksvoorwaarden mag uitsluitend gedaan worden door personen ouder dan 18 jaar. Minderjarigen en ouderen die onder bewind staan mogen zich alleen registreren met de uitdrukkelijke toestemming van hun ouders en of bewindvoerders.

 

3. Prepaid Simkaart:

GPS horloges van one2track worden geleverd met een one2mobile simkaart. Het is niet mogelijk om een simkaart van een andere provider te plaatsen! De software van het horloge en de one2mobile simkaart zijn op elkaar afgestemd. Hierdoor werkt het horloge veilig en zonder problemen en veilig in heel Europa. Wordt de simkaart toch vervangen dan kan one2track geen garantie en ondersteuning meer geven. Voor meer informatie over de werking van het prepaidsysteem kijk op de website: www.one2track.nl/beltegoed. One2track heeft de mogelijkheid om eenmaal per jaar (op 1 januari) de tarieven van het simkaartgebruik aan te passen.

4. Aansprakelijkheid werking, softwareupdates en hardware

De producten van one2track B.V. zijn een hulpmiddel om het toezicht voor ouderen en kinderen makkelijker te maken. Ondanks dat wij technisch het maximale doen, zijn technische apparaten nooit 100% feilloos. Externe omstandigheden kunnen de werking en betrouwbaarheid beeinvloeden. In geen geval zijn deze toestellen een vervanging van het ouderlijk toezicht. In geen enkel geval is one2track B.V. aansprakelijk voor werkelijke of vermeende schade in verband met dood, letsel, schade aan eigendommen, of gevolgschade/indirecte schade dat voortvloeit uit het direct of indirect gebruik van het apparaat en of de software/app.

Met grote regelmaat doen wij updates aan onze apps waarbij functies worden toegevoegd, regulier onderhoud- en beveiligingsupdates worden gedaan. Staat uw Smartphone op 'automatisch updaten' dan zal uw Smartphone automatisch de apps updaten wanneer er nieuwe versies beschikbaar zijn. Zoniet, controleer dan een paar keer per jaar of er een update beschikbaar is in de Google Playstore of Appstore.
 

5. Privacybeleid

Persoonlijke gegevens en het verzamelen van gebruikers/positiegegevens  zijn uitsluitend bedoeld voor de werking van onze producten (app en GPS platform). Deze gegevens kunnen bij een serviceverzoek van de klant inzichtelijk worden voor onze technische staf. Deze gegevens zullen nooit door ons openbaar worden gedeeld/ verkocht of gebruikt voor marketingdoeleinden, tenzij een wettelijke regeling ons daartoe dwingt of er sprake is van een bedrijfsovername. In dat geval worden de klanten van one2track B.V. vooraf op de hoogte gesteld. De volgende gegevens worden door ons verzameld ten behoeve van de werking van de services:

• Gebruikersnaam en wachtwoord tot onze services

Voornaam en E-mail van de gebruiker (indien bij registratie ingegeven)

• ID nummer van het device

• Simkaartnummer van het device (indien bij registratie ingegeven)

• SOS/Monitornummers en telefoonnummers die het horloge moet kunnen bellen (indien ingegeven)

• GPS, GPRS en WIFI positiegegevens voor de maximale duur van 3 maanden.

• Instelling veilige zones

• Indien aanwezig in het device; Activiteitentracking (stappentellen), slaapintensiteit, hartslaganalyse, batterijcapaciteit, netwerksterkte,  gegevens voor de maximale duur van 3 maanden.

Als u een product bestelt, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Gegevens over het gebruik van onze site (cookies) en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren. Het is via de one2track app mogelijk om al uw accountgegevens inclusief positieinformatie te wissen. Voor het verwijderen van uw informatie in de CRM systemen van one2track is het mogelijk om een verzoek bij one2track B.V. in te dienen voor een complete verwijdering van alle beschikbare data op de servers van one2track B.V..

Meer weten over uw privacy en privacybescherming? Bekijk dan onze privacyvoorwaarden hier.

 

6. Waar staat uw data opgeslagen en welke encryptie wordt er gebruikt?

Voor de opslag van GPS positie en andere persoonlijke gegevens maken wij gebruik van fysieke high end serversystemen in Nederland. Deze high secure omgeving is gevestigd bij de Serveriusgroep, locatie SDC3, Laan van de Ram 39, 7324 BW Apeldoorn. De duur van de opslag van deze gegevens is als volgt:

- GPS informatie van horloges worden maximaal 3 maanden bewaard voor het gebruik van de geschiedenisfunctie in de app.
- Gesproken en geschreven berichten worden maximaal 72 uur bewaard.
- Overige informatie zoals telefoonnummers en foto's worden bewaard totdat gebruiker via de app het account compleet wist óf worden gewist wanneer het account langer dan 2 jaar niet meer wordt gebruikt.

Op basis van een serviceverzoek kan uw informatie inzichtelijk worden voor de medewerkers van onze klantenservice en/of onze technische staf. Voor het onderhoud en ontwikkeling van de systemen werken wij met een aantal Nederlandse partners. Op projectbasis kunnen wij hiervoor externe engineers inhuren. Met deze bedrijven/leveranciers hebben wij strikte verwerkers- en geheimhoudingscontracten afgesloten. Ondanks dat deze contracten ruim voldoende sluitend zijn hebben wij een monitorsysteem ontwikkeld waardoor de werkzaamheden van onze klantenservice medewerkers en externe leveranciers binnen de systemen gelogd worden. Op deze manier kan onze privacy officer eventueel toch snel zien of er gevoelige gegevens onrechtmatig bekeken wordt. De verwerkersovereenkomsten kunnen op verzoek van klanten overlegd worden.

Informatie over het IP adres is in verband met uw veiligheid niet openbaar maar kan op verzoek worden opgevraagd bij one2track. Wij gebruiken TLS versleuteling voor het verzenden van data tussen de one2track app, one2track GPS platform en one2track server. Uw data staat versleuteld opgeslagen door middel van AES encryptie.

 

7. Algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk

Voor alle werkzaamheden voortkomend uit de aankoop van de producten van one2track B.V. via de online webshop, zijn de algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk van toepassing. Deze voorwaarden kunt u inzien via deze link.

 

8. Tijdens gebruik:

• Raak het scherm niet aan met zware voorwerpen die het scherm kunnen beschadigen en zorg ervoor dat het scherm schoon blijft. Gebruik het product niet als het beschadigd is.

• Let erop dat er geen water in het apparaat kan binnendringen. Als dat toch gebeurt en het horloge niet meer werkt, dan valt dit niet onder de standaardgarantie. Zorg ervoor dat het horloge droog blijft en dat het niet wordt blootgesteld aan regen, vocht en bijtende vloeistoffen. 

• Gebruik en bewaar het horloge niet op stoffige plaatsen om beschadiging van de onderdelen te voorkomen.

• Stel het product niet bloot aan een warme omgeving. Hoge temperaturen verkorten de levensduur van het elektronische circuit.

• Stel het product ook niet bloot aan te koude omgevingen. Door condensvorming kunnen het product en het elektronische circuit beschadigen.

• Misbruik het product niet door ermee te gooien of te slaan waardoor het beschadigd kan raken.

• Gebruik geen schoonmaakmiddelen met bijtende bestanddelen om het horloge mee schoon te maken. Maak het product schoon met een zachte doek.

• Als uw product of een van de accessoires niet goed werkt, laat ze dan repareren door een professional. 

 

9. Wijzigingsgeschiedenis gebruikersvoorwaarden

- Wijziging op 7 november 2017: Toevoeging wijzigingshistorie in gebruikersvoorwaarden, aanpassen adresgegevens naar Walserij 13F inclusief nieuw telefoonnummer.

- Wijziging op 19 december 2017: Toevoeging informatie Data Privacy Officer one2track en TLS encryptie

- Wijziging op 10 maart 2018: Aankondiging verhuizing servers en databases naar Nederland

- Wijziging op 9 november 2019: Aanpassing locatie servers van Amsterdam naar Delft, ID's van horloges kunnen niet meer verlopen onderdeel verwijderd uit gebruikersvoorwaarden, 6 cijferig apparaatwachtwoord wordt momenteel gerandomized en hoeft niet meer verplicht door de gebruiker gecorrigeerd te worden.

- Wijziging 1 september 2020: Aanpassing locatie servers van Deflt naar Apeldoorn ivm upgrade naar dynamische fiberverbindingen,

- Wijziging 6 mei 2021: Aanpassing adres van Walserij 13F naar Pletterij 25

 

10. Aanvullende vragen?

Heeft u nog meer vragen rondom privacy of gebruikersvoorwaarden? Wij informeren u graag verder. Onze contactgegevens:

Telefonische klantenservice: Tel: 0252 503737

Openingstijden telefonische klantenservice: Maandag t/m vrijdag 9:00-12:00 en 14:00 - 17:00 

Bezoek kantooradres One2track B.V.:

Pletterij 25, 2211 JT Noordwijkerhout, 

Overige gegevens One2track B.V.:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

KVKnummer: 75199335,

BTW nummer: NL860181832B01,

Bank: ING NL11 INGB 0006 2466 22

 

9.2

176 beoordelingen in de laatste 12 maanden 91% beveelt ons aan