1. Veiligheid en Gezondheid

Lees voor gebruik van onze producten altijd eerst de handleiding op www.one2track.nl/handleidingen

Het device/horloge kan interferentie veroorzaken met andere apparatuur. Zet het horloge/device in gevaarlijke omgevingen uit. Dit kunnen bijvoorbeeld tankstations of (chemische) fabrieken zijn, vliegtuigen maar ook ziekenhuizen.

Wordt er een medisch apparaat zoals een pacemaker gebruikt. Controleer dan eerst de gebruiksaanwijzing van de pacemaker of deze veilig kan worden gebruikt in combinatie met een horloge/device met zendapparatuur.

 

2. Gebruikersrecht apparaten en one2track App

De producten en diensten van one2track mogen gebruikt worden voor persoonlijke doelen. Het gebruikersrecht omvat ook het recht om onze software en of app te downloaden en te gebruiken.

De gebruikerregistratie en goedkeuring van de gebruiksvoorwaarden mag uitsluitend gedaan worden door personen ouder dan 18 jaar. Minderjarigen en ouderen die onder bewind staan mogen zich alleen registreren met de uitdrukkelijke toestemming van hun ouders en of bewindvoerders.

 

3. Vervallen ID nummer en heractivatie:

In het kader van data en privacy management heeft ieder horloge een uniek ID nummer. Is het horlogel in de laatste 6 maanden voor de jaarvervaldatum niet meer gebruikt, dan vervalt de ID registratie van het horloge en worden alle gegevens van de klant gewist. One2track kan op ieder moment het horloge opnieuw toevoegen. One2track vraagt eenmalig € 6,95 administratiekosten om het toestel opnieuw te registeren op de server waarna de registratie weer minimaal voor een jaar geldig is.

 

4. Aansprakelijkheid werking, software en hardware

De producten van one2track B.V. zijn een hulpmiddel om het toezicht voor ouderen en kinderen makkelijker te maken. In geen geval kan het een vervanging zijn van dit toezicht. Zoals in alle andere gevallen zijn technische apparaten nooit 100% feilloos.

In geen enkel geval is one2track B.V. aansprakelijk voor werkelijke of vermeende schade in verband met dood, letsel, schade aan eigendommen, of gevolgschade/indirecte schade dat voortvloeit uit het direct of indirect gebruik van het apparaat en of de software/app.

 

5. Privacybeleid

Persoonlijke gegevens en het verzamelen van gebruikers/positiegegevens  zijn uitsluitend bedoelt voor de werking van onze producten (app en GPS platform). Deze gegevens kunnen bij een serviceverzoek van de klant inzichtelijk worden voor onze technische staf. Deze gegevens zullen nooit door ons openbaar worden gedeeld/ verkocht, tenzij een wettelijke regeling ons daartoe dwingt of er sprake is van een bedrijfsovername. In dat geval worden de klanten van one2track B.V. vooraf op de hoogte gesteld. De volgende gegevens worden door ons verzameld ten behoeve van de werking van de services:

• Gebruikersnaam en wachtwoord tot onze services

Voornaam en E-mail van de gebruiker (indien bij registratie ingegeven)

• ID nummer van het device

• Simkaartnummer van het device (indien bij registratie ingegeven)

• SOS/Monitornummers en telefoonnummers die het horloge moet kunnen bellen (indien ingegeven)

• GPS, GPRS en WIFI positiegegevens voor de maximale duur van 3 maanden.

• Instelling veilige zones

• Indien aanwezig in het device; Activiteitentracking (stappentellen), slaapintensiteit, hartslaganalyse, batterijcapaciteit, netwerksterkte,  gegevens voor de maximale duur van 3 maanden.

Als u een product bestelt, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven op onze website. Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren. Het is mogelijk om een verzoek bij one2track B.V. in te dienen voor een complete verwijdering van alle beschikbare data op de servers van one2track B.V..

 

6. Waar staat uw data opgeslagen?

Voor de opslag van uw positiegegevens (voor de maximale duur van 3 maanden) maken wij gebruik van Amazone Cloudserverhosting. Waarom een cloudserver in plaats van een fysieke server? Het voordeel van cloudservers is de stabiliteit van de software. Technische storingen zoals stroomuitval hebben geen effect op cloudservers. Daarnaast is er beheer (beveiligingsupdates en backups) door een gespecialiseerde professionele partij en is de capaciteit van het dataverbruik flexibeler. Hierdoor is er meer zekerheid van snelle down- en uploadsnelheden. De locatie van de one2track cloudserver is California/ United States. Informatie over het IP adres is in verband met uw veiligheid niet openbaar maar kan op verzoek worden opgevraagd bij one2track.

 

7. Algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk

Voor alle werkzaamheden voortkomend uit de aankoop van de producten van one2track B.V. via de online webshop, zijn de algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk van toepassing. Deze voorwaarden kunt u inzien via deze link.

 

8. Tijdens gebruik:

• Raak het scherm niet aan met zware voorwerpen die het scherm kunnen beschadigen en zorg ervoor dat het scherm schoon blijft. Gebruik het product niet als het beschadigd is.

• Let erop dat er geen water in het apparaat kan binnendringen. Als dat toch gebeurt en het horloge niet meer werkt, dan valt dit niet onder de standaardgarantie. Zorg ervoor dat het horloge droog blijft en dat het niet wordt blootgesteld aan regen, vocht en bijtende vloeistoffen. Als het product toch nat wordt, haal dan de batterij eruit en stop deze pas terug in het horloge als dit volledig droog is.

• Gebruik en bewaar het horloge niet op stoffige plaatsen om beschadiging van de onderdelen te voorkomen.

• Stel het product niet bloot aan een warme omgeving. Hoge temperaturen verkorten de levensduur van het elektronische circuit.

• Stel het product ook niet bloot aan te koude omgevingen. Door condensvorming kunnen het product en het elektronische circuit beschadigen.

• Misbruik het product niet door ermee te gooien of te slaan waardoor het beschadigd kan raken.

• Gebruik geen schoonmaakmiddelen met bijtende bestanddelen om het horloge mee schoon te maken. Maak het product schoon met een zachte doek.

• Als uw product of een van de accessoires niet goed werkt, laat ze dan repareren door een professional. 

 

9. Aanvullende vragen?

Heeft u nog meer vragen rondom privacy of gebruikersvoorwaarden? Wij informeren u graag verder. Onze contactgegevens:

Telefonische klantenservice: Tel: 085-8769965

Openingstijden telefonische klantenservice: Maandag t/m vrijdag 9:00-12:00 en 14:00 - 17:00 (vrijdagmiddag gesloten)

Bezoek kantooradres One2track B.V.:

Viaductweg 11D, 2211 GN Noordwijkerhout, 

Postadres en overige gegevens One2track B.V.:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Postbus 19, 2210 AA Noordwijkerhout,

KVKnummer: 60386886,

BTW nummer: NL853888115B01,

Bank: ING NL11 INGB 0006 2466 22