One2track logo
  • Werkdagen vóór 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • 24 maanden garantie
  • Werking in heel Europa
  • Inclusief Prepaid simkaart (Geen abonnementskosten)
  • Nederlandse app (Volledig Nederlandse taal)
Klantenservice

Klantenservice Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur!

Algemene informatie

Onze GPS telefoonhorloges voor kinderen hebben een standaardgarantie van 24 maanden op fabrieksfouten. Slijtage en defecten (afgebroken bandjes, slijtage aan USB poorten, functieknopjes, gebroken schermpjes, onderdompeling in water, microfoons en speakers, accu's, etc) ontstaan door (intensief) gebruik vallen niet onder deze garantie. De garantietermijn op accessoires zoals bandjes, dockingstations, simkaarten, oplaadkabels en adapters is 6 maanden.

In de producthandleidingen  vind je een opsomming van zaken die onder de garantie vallen. Neem in een garantiekwestie contact met ons op via ons contactformulier om het probleem en de retournering van het product te bespreken. Na ontvangst van het defecte product streven wij ernaar om binnen 5 werkdagen met een oplossing te komen. Dit kan reparatie of vervanging van het product zijn. 

Meest gestelde vragen

Heb je een algemene vraag, over het GPS-horloge of loop je tegen problemen aan? Probeer eerst onze meest gestelde vragen. Met behulp van de zoekfunctie vind je mogelijk al antwoord op je vraag! Als je toch geen antwoord vindt, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of telefonisch. We helpen je graag verder!

Meest gestelde vragen

Verzending en levertijd

Voor 15:00 besteld? Dan verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog. De verzendtijd met PostNL is ongeveer 24 uur. Tijdens drukkere periodes kan het voorkomen dat PostNL niet binnen deze norm kan leveren. Via de track-en-trace code wordt je op de hoogte gehouden van de zending. Is een product toch niet voorradig nemen wij direct contact met je op! Kunnen wij geen passende oplossing bieden? Dan storten wij het aankoopbedrag direct terug. De verzendkosten bedragen €3,95. Bij bestellingen boven de €130,- rekenen wij geen verzendkosten.

Retourneren van producten

Na aankoop heb je binnen 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid om te retourneren. Val je net buiten het termijn zijn we ook niet de moeilijkste. Het product kan alleen in ongebruikt -en indien mogelijk in de originele verpakking worden teruggestuurd. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wanneer je een product wilt retourneren vul dan het retourformulier in en stuur dit samen met het product naar: One2track B.V., Pletterij 25, 2211 JT Noordwijkerhout. Na de gestelde 14 dagen is het niet mogelijk om producten te retourneren tenzij het om een garantiekwestie gaat. Hebben wij jouw retour ontvangen en voldoet deze aan onze voorwaarden, dan handteren wij 5 werkdagen om jullie retour te verwerken, zodra jullie retour is verwerkt dan ontvang je binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag terug op rekening via de gekozen betaalmethode.

Retourneren van producten

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of service! Wij willen graag helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt het beste mailen naar: info@one2track.nl. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar tevredenheid de klacht op te lossen. Klacht verstuurd? Dan ontvang je een bevestiging. Wij zullen binnen 14 dagen de klacht behandelen. Mocht er meer tijd nodig zijn, stellen wij je op de hoogte.

Garantievoorwaarden

Voor ieder product met uitzondering van accessoires geldt de wettelijke garantie van 2 jaar vanaf het moment dat het product is geleverd. Onder de garantieregeling vallen alle defecten welke ontstaan zijn als gevolg van fouten gemaakt tijdens de productie van het toestel. Er is geen garantie op defecten welke ontstaan zijn als gevolg van het dragen van het toestel. De volgende zaken vallen niet onder de garantie van het toestel: Beschadigingen aan bandjes, krassen op de display of displaybreuken (zowel intern als extern) ontstaan door dragen van het toestel, defecte accu's bijvoorbeeld als gevolg van niet correct opladen van het product (gebruik van een alternatieve niet meegeleverde USB adapter) of langdurig niet opladen van het product (neutralisatie effect), verlies van accucapaciteit na enkele maanden als gevolg van normaal gebruik en waterschade aan het toestel. Neem in geval van een garantie altijd contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Ontstaat het defect binnen een maand na aankoop en is dit defect geen gevolg van gebruikersschade, dan vergoeden wij de retourkosten. Ontstaat het defect langer dan een maand na aankoop dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Onze klantenservice bekijkt dan geval tot geval of er recht op een vergoeding van de retourkosten is. De garantietermijn op accessoires zoals bandjes, dockingstations, simkaarten, oplaadkabels en adapters is 6 maanden.

Onze GPS horloges voor kinderen zijn waterbestendig bij aanraking of tijdelijke onderdompeling in water (handen wassen, regen of per ongeluk in het water vallen). Wij adviseren echter om situaties met water zoveel mogelijk te vermijden. Laat jouw kind daarom niet actief met het horloge zwemmen of expres onder water houden.Stel het horloge ook niet bloot aan chemicaliën zoals zeep, shampoo, zonnebrandolie, conditioners, lotions en parfums. Defecten als gevolg van waterschade vallen niet onder de garantie. Al onze producten zijn voorzien van een waterverklikker waardoor onze reparatieafdeling snel kan beoordelen of een product defect is als gevolg van waterschade. Is er sprake van waterschade neem altijd vooraf contact met ons op!   

De volgende situaties kunnen de waterbestendigheid beïnvloeden.

  • Vallen en stoten met het horloge
  • Hogere waterdruk (bv. Direct onder de kraan houden)
  • Elke vorm van bijtende stoffen
  • hete, vochtige plaatsen (b.v. sauna)

Na verloop van tijd kunnen de prestaties van de accu minder worden. Dit proces kan echter versneld worden door de volgende zaken:

  • opgeladen met een te hoge voltage
  • lange inactiviteit
  • blootstelling aan zeer hoge/lage tempraturen
  • blootstelling aan vocht/water
  • opladen met de niet originele adapter/kabel 

2ekans garantievoorwaarden

Toestellen die door klanten worden omgeruild gaan we niet meer direct in ons assortiment opnemen maar worden aangeboden als 2e kans. Wij controleren deze toestellen op lichte gebruikerssporen en zorgen dat de compleet met garantie van 1 jaar worden geleverd. Verder gelden dezelfde garantievoorwaarden zoals hierboven vermeld. 

9.2

112 beoordelingen in de laatste 12 maanden 91% beveelt ons aan