Wij vinden de privacy van onze klanten erg belangrijk. Wij respecteren dan ook de verzoeken tot het compleet verwijderen van persoonsgegevens uit onze databases. Doordat wij volledig beheer hebben over de klant databases kunt u er zeker van zijn dat uw klantgegevens bij een verwijderingsverzoek ook écht worden verwijderd. Onze Security Officer houdt toezicht op de uitvoering van dit proces.

One2track maakt gebruik van 3 systemen waar uw klantinformatie opgeslagen staat:

1. Het one2track GPS platform; Hier staat de account informatie en de positieinformatie van de horloges opgeslagen (one2track app)

2. Webshop; Hier staat de informatie aangaande uw bestellingen

3. Het One2mobile GSM platform; Hier staat de informatie die te maken heeft met uw simkaart (one2mobile app) 

Bij een compleet verwijderingsverzoek halen wij uw informatie uit alle 3 de bovenstaande systemen. U kunt ook bij ons ook een 'deel' verwijderingsverzoek indienen. Dan halen wij alleen uw informatie uit dát specifieke systeem.   

Wilt u uw gegevens laten verwijderen, stuur dan even een verzoek via ons contactformulier. Binnen uiterlijk 48 uur na aanvraag ontvangt u van ons een bevestiging dat uw gegevens zijn verwijderd uit onze systemen.

 

Contactformulier verwijderen klantgegevens: 

captcha

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com