fbpx

Het is alweer een anderhalve maand geleden dat wij zijn gestart met de consumententest op de watchwatch connect 2. Totaal zijn er 25 exemplaren verstuurd naar klanten van one2track die zich aangemeld hadden voor de test. En dan zien we direct hoe belangrijk zo'n kleine test kan zijn.

De eerste 5 modellen gaven allemaal het probleem van een slecht netwerkbereik. Na contact met de fabrikant konden wij redelijk snel een productiefout in de antenne extender ontdekken. Dit probleem hebben wij in alle horloges hersteld, inclusief degene die al verzonden waren en het probleem was opgelost! Het aantal hardware verstoringen bleef beperkt tot slechts één model met een defecte microfoon en één model met een defecte accuconnector. De app daarentegen blijft toch nog iets meer uitdaging geven. De positiebepaling werkt goed, echter door Google Maps restricties zijn er momenten op de dag dat de app de straatnaam en het huisnummer niet aangeeft. Ook de Whitelist functie lijkt op sommige Iphone modellen nog niet goed te werken. Gelukkig geen grote issues en op dit moment werken de software engineers hard om deze laatste problemen op te lossen. Verloopt het transport goed, dan kunnen we volgende week starten met de verkoop van dit model. Wil je als eerste op de hoogte zijn? Like dan vooral onze facebookpagina www.facebook.com/one2track

 

Productiefotos Smart connect one2track