Na de drukke decembermaand is januari een mooi moment om de klantfeedback over onze systemen te evalueren en waar mogelijk direct te verbeteren. De afgelopen maand zijn wij daarom druk geweest om een aantal gebruikersverbeteringen door te voeren in de one2track app, de one2mobile app en het Klantportaal. Vanaf deze week zijn alle updates uitgerold. Weten wat er nieuw en verbeterd is?

 
Verbeteringen one2track app

Vanuit klanten kregen wij feedback dat het gebruik van 2 apps voor de horloges soms wat lastig was. De one2track app (voor de bediening van de functies van het horloge) en de one2mobile app (voor het beltegoedmanagement). De vraag was concreet of het inzicht in het beltegoed en het opwaarderen niet direct vanuit de one2track app te benaderen zou zijn? Dat is inderdaad mogelijk, in de nieuwe app hebben wij de functie 'Beltegoed' toegevoegd. Drukt u op deze functie dan wordt u direct naar de nieuwe 'mijn one2mobile' omgeving toegestuurd. Heeft u al een account aangemaakt op de one2mobile app? Dan is uw inlognaam uw E-mail adres. 

 

toevoegen beltegoedfunctie one2track GPS horloge kindtoevoegen beltegoedfunctie one2track GPS horloge kind voorbeeld

Verbeteringen one2mobile app

Uiteraard blijft ook de mogelijkheid om uw beltegoed via de one2mobile app in te zien en op te waarderen. Sterker nog, wij hebben afgelopen maand een paar mooie verbeteringen doorgevoerd in deze app:

• Stabiliteit IDEAL betalingen van nieuwe bundels opgelost
• Alternatieve routing naar mijn.one2mobile.com toegevoegd bij eventuele verstoring betaalomgeving app
• Automatisch opschonen opgebruikte en verlopen bundels in hoofdscherm app
• Registratieomgeving geoptimaliseerd (taalkeuze instelling automatisch nederlands, geboortedatum selector bug opgelost,)
• 'Waternerken' toegevoegd aan de verschillende velden 


Nieuw! 'Mijn.One2mobile' online klantportaal

Actieve bundels, aangekochte bundels, voicemail instellen, doorschakelingen instellen, het is vanaf nu mogelijk op het online klantportaal van one2mobile. Via www.mijn.one2mobile.com  kunt u via desktop of laptop eenvoudig inloggen en al uw informatie met betrekking tot uw one2mobile simkaart bekijken. Is uw beltegoed of datategoed bijna op dan ontvangt u vanaf nu een notificatie via E-mail. Op deze manier kan het nooit meer voorkomen dat uw horloge zonder dat u het weet zonder beltegoed zit.

 Voorbeeld mijn one2mobile one2track GPS horloges kind

 

 
Heeft uw horloge nog geen one2mobile Simkaart?

Vanaf 1 juni 2017 worden al onze horloges uitgerust met een one2mobile simkaart. Voor deze tijd werden de horloges nog uitgeleverd met een KPN prepaidkaart. De one2mobile simkaart heeft een aantal voordelen tov de oude KPN simkaart en is bovendien goedkoper in gebruik. Heeft u nog een oude KPN simkaart in uw horloge en wilt u gebruik maken van de voordelen van ons nieuwe one2mobile netwerk. Bestel dan uw nieuwe simkaart via www.one2mobile.com

Meer informatie over one2mobile?

 

  

Wat moet u doen om al deze optimalisaties door te voeren?

Normaal gesproken niets, in de meeste gevallen worden updates voor app's automatisch doorgevoerd door uw Smartphone. Gebeurt dit niet, ga dan even naar de Google Playstore of de Appstore en zoek op one2track. U ziet vervolgens onze beide apps one2track en one2mobile. Kies vervolgens voor 'bijwerken' en u bent voorzien van de laatste versies. 

 

Meer nieuws?