"Wij proberen onze producten en service optimaal bij de wensen van onze klanten aan te laten sluiten. Toch kan het voor komen dat er iets niet in orde is. Dan horen wij dat natuurlijk graag van u."

 

Meest gestelde vragen:

Heeft u een probleem bij de installatie of tijdens het gebruik van het horloge? Wij hebben de meest gestelde vragen en oplossingen voor uw verzameld in onze FAQ 

 

Contact:

U kunt onze klantenservice het beste bereiken door ons contactformulier in te vullen. Een overzicht van alle contactgegevens van one2track vindt u onderaan deze pagina.

 

Verzending en levertijd:

Uw bestelling wordt altijd de eerst volgende werkdag na bestelling verzonden. De verzendtijd via PostNL is 24 uur. U ontvangt van ons automatisch een link waarmee u, uw pakket kunt volgen. Is een product onverhoopt niet op voorraad dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op om de eventuele doorlooptijd te bespreken. Bent u niet tevreden met deze langere doorlooptijd dan storten wij zonder discussie direct uw geld terug. Wij verzenden via PostNL, de verzendkosten voor PostNL bedragen €4,95. Wilt u een bestelling buiten Nederland verzenden? Neem dan contact met ons op voor de verzendkosten.

 

Retourneren van producten:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

One2track vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door one2track in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij one2track aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. One2track gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Na de bedenktijd van 14 dagen is het niet meer mogelijk om producten te retourneren tenzij het een garantiekwestie betreft. Wanneer u een product wilt retourneren vult u dan het retourformulier in en stuur dit samen met het product naar Postbus 19, 2210 AA Noordwijkerhout.

 

Garantie:

Onze telefoonhorloges voor kinderen hebben een standaardgarantie van 6 maanden op fabrieksfouten. Slijtage en defecten (afgebroken bandjes, slijtage aan USB poorten, functieknopjes, gebroken schermpjes, onderdompeling in water, etc) ontstaan door (intensief) gebruik vallen niet onder deze garantie. Ontstaat er toch een defect na de 6 maanden garantietermijn of een defect dat niet onder de garantie valt, dan kunt u contact met ons zoeken voor de reparatieservice. Wij kunnen tegen scherpe tarieven reparaties voor u uitvoeren. 

Belangrijk! Onze horloges zijn niet waterdicht! Defecten als gevolg van waterschade vallen niet onder de garantie. Al onze producten zijn voorzien van een waterverklikker waardoor onze reparatieafdeling snel kan beoordelen of een product defect is als gevolg van waterschade. Is er sprake van waterschade neem dan vooraf contact met ons op!   

In uw producthandleiding onder www.one2track.nl/handleidingen vindt u een opsomming van zaken die onder de garantie vallen. Neemt u in een garantiekwestie contact met ons op via ons contactformulier om het probleem en de retournering van uw product te bespreken. Na ontvangst van het defecte product sturen wij u binnen 5 werkdagen een vervangend of gelijkwaardig product. 

 

Reparatieservice:

Is er een onderdeel van het horloge (beeldscherm, knopjes, bandjes, USB klepjes, etc) defect geraakt als gevolg van een gebeurtenis die niet onder de garantie valt? Wij hebben de meeste onderdelen van het horloge op voorraad zodat wij snel een reparatie kunnen doen. Wilt u hiervan gebruik maken? Bestel dan de reparatieservice via deze link. Wij vragen voor deze service een eigen bijdrage van € 14,95,- per reparatie.

 

Betaling:

Via de bestelomgeving van onze webwinkel kunt u onze producten bestellen en betalen. U heeft de mogelijkheid om te kiezen voor IDEAL betaling, zelf overschrijven naar onze bankrekening of te kiezen voor verzending onder rembours. Al onze producten zijn inclusief 21% BTW. In deze laatste situatie rekent u het product rechtstreeks bij de pakketbezorger van PostNL af.

 

Klachtafhandeling:

Heeft u een klacht over een van onze producten of onze service? Neemt u dan contact met ons op via ons contactformulier. Meldt hierin zo goed mogelijk waar uw klacht over gaat en vermeldt hierbij uw factuurnummer en uw contactgegevens. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op om uw klacht te bespreken en tot een geschikte oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de oplossing dan kunt u uw klacht neerleggen bij de geschillencommissie Webshop Keurmerk via www.keurmerk.info/home/klacht

 

One2track B.V.

Bezoekadres: Viaductweg 11D, 2211 GN Noordwijkerhout

Postadres: Postbus 19, 2210 AA Noordwijkerhout

contact: www.one2track.nl/contact

Telefoon: 085 8769965

Inschrijving Kamer van Koophandel: 60386886

BTW nummer: NL853888115B01

Rekeningnummer: NL11INGB0006246622